Uterum idag igen. Vänj er! Jag blir snart tjatig. Det är säsong nu och för tillfället är det endast en meter snö som skiljer mig från grillen. Jag blev överrumplad och hann aldrig få den till rätt sida av huset innan det var försent. Stekpannan fick idag duga. Kvällens höjdpunkt – Lammrostbiff med ljummen tomat-…
